3/10

nu har skolan börjat och det borde vara dags att plugga... vilket jag inte har gjort x)
idag så hade vi ridining i skolan :) det gick faktiskt braa idag :D även fast att vår ridläraren är den sääämsta !!
efter de så hade vi spanska sen så hade vi dubbel timme i mattte -.- HELT SJUKT ! man orkar juh knappt en timme -.- sen är man juh helt slut i huvudet x) hahaha , !
efter vi hade slutat så hade vi ett litet "klassråd" xD då fick vi veta att vi ska till nerja, alltså till spanien för den som inte vet vart de ligger (a), vecka 20 :D vi ska åka dit med andra samklassen och en natur 3a :D (a)
LÄNGTAR SOM BARA FAAN DIT ! (a) :D:D:D:D:D:D ska bli sjukt roooligt :)´
sen så åkte jag och jobbade... ungarna var liika söta som vanligt xD hahahha ,
kom hem för en bra sund sen :) nu sitter jag på golvet (har liiiite träsmak i baken -.-)i systers rum och titttaar på vänner och äter mandarin (a) haha ,
NU SKA JAG TITTA PÅ VÄNNER (a) sköööna dom äär asså:D

kanske skriver senare... om jag orkar (a) tihi, bajbaj  ! <3

kan inte bara ngn vara jätte gullig och komma och ge mig en STOOR låda med kaakor ? (a) tjockis miccis är i farten,,, -.- faan det ser inte bra ut....

du är alltid hos mig <3

Kommentarer
Postat av: Fiinisen

Klart du ska få kakor av mig hjärtat, bara jag kan få en eller två (A)<3

2008-11-03 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0