30 november

godag "alla" människor !
imorn äre skola och idag är det 1:a advent ! :D baara 24 dagar kvar till jul (a) snacka om att man räknar nu alltså (a) haha
idaag har det varit en aasnajs daag :D jag och cvattis kanske vaknar 12... c
attis vakna 10 typ (a) haha men jag vaknade 12 och så ligger vi i sängen till kanske kvart i 1 :) sen går vi upp och äter frukost sen så lägger vi oss i sämngen igen och går upp 14 10
(a) sen vid 20 över 4 så följer jag cattis till cetnrum för att möta matholda ch dom ska åka och joobba :D
sen så har jag tyup bara liégat och slöat framför datan (A)(A)(A) haha , aasnajs :D
vid kvart över 5 så åker vi till magganhällen där vi ska trääna :D och det gick faktiskt bra idag :D klarade rondat flickis flickis (a)  feett stoolöt :D:D

lördagen var väl sisådär..... först vare meningen att vi skulle till skärgårdstad men så blev de inte...
vi stannde hemma efter träningen som gick JÄTTE bra tkr jag (a) sen så när vi hade ätit och ¨å så messade vi kim och så skulle vi träffa dom xD meeeehn... vi träffade dom inte förens typ JÄTTEmkt senre ! typ 5 timmar.... den tider emmellan där så typ var vi hemma ohos mih och flummade ruunt (a9 haha !
kan berätta senare.... MÅSTE sova (a) haha !

Godnatt på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0