28 november

klockan är nu 5 i 11 en fredag kväll och jag och cattis sitter och fryser i mitt mysfråd (a) ahha ! lyckat xD'
haha DET ÄR ÄÄTLIGEN FREDAG :D tänk vad snabbt veckorna går alltsså och nu är det verkligen inte lååångt kvar till juul (a) ! kanske dags att börja tänka på julklappar, eller vad säger ni ? xD haha ! hela mitt studiebidrag kommer gå till de i år (a) tror jag xD haha !
haha ! idag åkte johan palm ut ut idoool :D !!!! haha faan vad braaa :D !! det är inte så att jag följer idol eller ngt utan har sett lite snuttar bara... men johan palm är inte bra alltså ! vi som satt och snackade om de idag i skolan idag och hoppades på att johan skulle åka :D och så gööör han de ! :D najsnajsnajs ! tycker lite synd om er som hejade på han bara xD men ni får klara er med dom som är kvar :D haha ,

idag så har jag varit i skolan som vanligt :) vi hade först samhällskunskap med jill som som vanligt babblade på xD haha hon är faktiskt  bra :) lite synd att hon ska sluta faktiskt ! men vi ska typ få andreas xD hahaah ! tycker det är så himla komiskt... vet inte varför xD hahah ! andreas är min systers bästa kompis pappa, som också är pappa till en kille som jag först har gått i samma klass som i 3 år och sen i samma skola i 4 så känner den familjen ganska bra (a) haha det tycker jag är lite kul att jag ska få han i samhällskunskap om vi nu får de xD haha !
men i varjefall så eefter samhällskunskapen så hade vi engelska där vi började läsa värdens TRÅKIGASTE bok ! go and ask alice.... så sjuukt boring xD haha !  efter lunchen på industri så skulle vi läsa boken i en hel timme till men det blev snack istället för att vår lärare gick xD sen hade vi arbetssätt och lärande där vi fortsatte med vårat grupparbete , vi är snart klara :D:D ! haha som sista lektion hade vi idrott och lekte jääääätte roliga lekar (a) haha, !

efter skolan så tog jag roslagsbanan(förengångsskull) hem och tittade på film hela vägen (a) haha
sen så träffade jag cattis :) vid kanske 8 drog vi ner till centrum för att köpa godis och där mötte vi jocke och fimpen och ngn xD haha , gick hem vid 9 och nu sitter vi här xD haha !

de där var typ min dag xD haha ! får se vad som händer imorn... träna ska jag iallafalll :D:D !

godnatt med er där ute små korvar :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0