27 november

faan vad dålig jag är på att skriva blooogg (a) !!!!
har inte oorkat... eller jag har föredragit att kolla på vänner (a) hahahah !!!
jag är inne på 6 säsåången nu ! :D::D:D FAN VAD GRYMMA DOM ÄÄR ! vilket liv jag har.. (a) undrar vad jag gör sen när jag har sett alla.. (a) haha men de ska vi inte tänka på nu (a) ! det är ett tag kvaar (a) hah !

DET ÄR SNART JULAFTON !!!!!!!!!!!! :D MINDRE ÄN EN MÅNAD OCH DET ÄR SJUUUUKT NAJS :D:D JAAG LÄÄNGTAAR :D:D::D:DD::D:DD *YÄÄÄI*
synd bara att snön smälter boort... :( om det inte är snö på julafton så blir jag riktigt besviken -.-

den här veckan har gått rysligt foort! :) undrar om jag berättade att jag vaknade i söndags morse med extremt ont i nacken... eller inte nacken utan några jävla muskler som satt vid sidan av halsen eller ngt :O har fan inte kunnat lyfta huvet ordentligt tills typ igår xD ! kändes som jävla nackspärr xD så har inte tränat sen i lördags... (a) haha !
lat som jag ÄÄR ! tränade fursta gången igår morse med skolan (a) fan vilken träningsvärk jag har typ överallt (a) ahhah ! fast det är riktigt skönt att ha de :) ! sen så hade vi idrottsprov i tisdags :) det gick nog ganska bra hoppas jag :) det var lätt som satan (a) haha ! skönt att det är heelg imorn... eller jaa.. det är fredag iallaafalll :D:D ska nog vara med cattis i helgen :) och trääna sååklart :D
träffade jojjo i tisdags :D det vaar myyys (a) :D:D

ska snart se på vänner (a) äälska dom såå mkt :D dom äär bara sååå gryymma :D:D
btw har jag ätit jäätte mkt frukt :D:D maassa mandariner (a) tihi ! och så har jag ätit soocker :D det finns de nere i resturangen i skolan... (a) det är mitt "bli-pigg-medel" om dagarna typ (a) haha ! :D jag vet jag är konstig... (a) haha

nej gondatt med er... :D haha ! jag ska hm... sova..... HAH ! kanske (a) !
men jag tänker lägga upp en jäääätte fin video som jag hittade idag :( man vill bara ramla ner i filmen och vara där !
älska titanic alltså ! sorgligt ! måste se den snart asså ! var länge sen nu..  (aa) haha

nej men seriöst nu godnatt (a) <3




yo no se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0