23 november

säger bara SNÖÖÖ SNÖÖÖ SNÖÖ (a) haha ! FAAN vad glad jag är att det är snööö :D
men den kommer tyvärr inte hålla i sig..... :( men hoppas kan maan ! och nu är det bara 30 HELA dagar klar till JULAFTON ! (a) fan vad jag längtar efter det :) och skiidor såklart (a) haha !
idaaag så har jag träänat, och sen så på kvällen så har jag myysat med cattis tb och saga :) vi var hos elin en stund också ! :) stackars ida hade blivit sjukt eller matförgiftad eller ngt, så hon kunde inte vara meed :( men vi gick och hälsade på henne innan vi gick hem från elin (a) sen blev vi jagade av snöplogsmonster och jag halkade ner i diket (a) haha, uusch så kul man kan ha med snöö ! (a) man blir bara så glaad och lycklig, de ända man vill när man ser snö är att typ lägga sig ner och typ bara ligga på ngt tyst mysigt ställe och titta upp i himlen.. men de är jag de och jag är jjuh lite konstig av mig (a) haha ! vi kollade på step up hos mig :) de är juh bara sååå braaaa :D !!!
saga och tb gick hem för en stund sen stackarna !

nu så ska jag och cattis sova :) klockan börjar bli lite för mkt nuue (a) haha

godnatt på er allesammans (a) haha puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0