2/11

godmorgon idag så har ni trötter på tråden.. xD
i helgen så har jag och cattis varit på "ledargrej" med gympan :) det var asmysigt :)
vi möttes igår morse klockan 10 på sörassimhalls parkeringsplats :)
det var jag cattis anna-maria maria josse och pamela :) jonna kom också ut fast senare på kvällen :)
vi åkte och handlade på willys och sen så åkte vi ut till värmdö :D
har fan inte ätit och druckit så mkt som jag har gjort på den här helgen på hur länge som helst ;o
de enda vi gjorde igår var att sitta och prata/planera och äääta och dricka dryck i maaassor !! xD haha , det var io kul :)
vi somnade kanske runt halv3 och blev väckte kanske halv 10 så idag så är jag helt slut(a) haha ,
kom hem runt 1 så heeela dagen idag så har jag suttit framför datan och typ SOVIT (A) haha aasnaajs :D
nu är lovet slut :( det har juh gått så hiimla snaabbt ! men har haft så sjukt kul :) TACK !
de enda var kanske att jag har blivit mega förkyld men de är mitt eget fel för att jag använder fel skor (a) haha ,
imorn så äre skola.. börjar 8 i huvusta :) ridning på schemat :) hoppas det går bra och jag får rida en rolig häst :)
tror att jag ska ta ett bad snart... om inte... så tar jag en lång dusch sen så ska jag SOVA :D haha (a)

hihi (a) nu när skolan drar igång så får jag se hur mkt jag hinner blogga ! (a)

HEJHOPP! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0