12 november

hahah heej !
nu äre snaart fredag igeen ! faan vad tiden går foort !! ;o
igår var det en  bra daag =) slutade tidigt och när jag kom "hem" eller till berga så mötte jag ida så gick vi till söra skolan och hälsade på erika !!!! faan vad roligt det var :) måste göras oom (a) sen så skulle jag tydligen hastigt och lustigt till tandläkaren kvart över 4 vilken jag tyckte var väääldigt onödigt -.- var bara där i 10 min lix ;o ingaa hål som vanligt (a) tihi
åkte till cattis och sen till träningen :) göran var inte där så vi hade tobbe och marcus ! det gick juh faktiskt riktigt braa :D fast det var riktigt läskigt att man kan känna den pressen som  jag lände då :s haha (A) men bra gick de :) sen när det var 45 min kvar så kom hon den där tjejen som dansade och skulle lära oss ngn dans som gick i typ 120..... HAHAHHA vilken skämt (a) hahaha vi var juh inte bra typ ngn stans xD haha ,

idag så tog jag sovmorgon och sket  i specailidrotten och fick sova heela 2 timmar lääängree :D fatta naajs ! :D
sen så har jag som vanligt varit i skolan och så :) på svenskan så hände de ngt jäääääääääätte roligt (a) men de är ett internskämt som typ ingen skulle fatta nu (a) hahahahha men faan vad vi garva ! klockan 5, direkt efter vi hade slutat så hade jag utvecklingssamtal :) det gick bara braaa ! kom hem lagom till middag... typ halv 7 (?) pluggade lite matte eftersom att vi har matteprov imorn... lycka till alltså... -.- xD haha , sen så fastnade jag med mamma vid bonde söker fru och sen så var det grey's anatomy som ääär s¨ååå braaaa ! jag bara läängar som fan efter nästa avsnitt (a) haha

nu äre dags att sova :) har iof sovmorgon imorn... men äändåå (a) hahha ska testa ta kista bussen imorn :) får se hur de går !

godnaaatt med er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0