6 november

goddag alla människor :) nu har jag ätit en supeer god middag hos cattis (:

 igår gjorde vi inte så mkt, jag och putte pluggade på bussen hem till sam provet :D vi kan typ allt :D och det känns feett bra ! när jag kom hem så satte jag mig vid datan och skickade in arbetssätt och lärande uppgifterna både grupp och portfolio :D :D när jag var klar så hade cattis kommi och vi satte oss med min syster och hennes kompis emma och tittade på arn 2 :D mitt i filmen böev vi avbrutna av makaroner och köttbullar och fortsatte sen att kolla :) den var faktiskt bra ! synd att den slutade som den gjorde... -,- sen drog vi upp till ishallen och kollade hockey ^^ haha, ida tb och saga kom upp och överraskade oss också xD somnade vid 12 kanske =) haha,

 vaknade ca 10 gick upp 11 :) sen innan träningen drog jag mamma och cattis till centrum och kollade lite saker :) träniningen gick verkligen asbra idag :D hade verkiligen skoh :D haha ! åkte till cattis och ätade massa god middag :D sen skulle vi igentligen bakat pepparkakor men vi ska göra de imorn istället (a) ! vi kollade på shrek den tredje som var jätte kuuul:D:D ! hhaha vet inte vad vi ska göra nu (a) lär väl bli fuilm eller ngt:) ahha !

kram på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0