3 december

21 dagar kvar till jul och jag är jätte glad :D vilken nyhet... xD haha ! igår var det en mkt bra dag :D ! haha ! jag ( och min klaass) hade en underbardag där vi inte behööövde gå till skolan (a) mkt bra påhitt ^^ så jag vaknade halv 11 :D eller igentligen så vaknade jag först av min dumma syster som skulle promt komma in och låna mitt bussort -.- klockan var typ halv 8 och då blir man liiite less ;o iallafall :) gick upp och åt "frukost"... som blev typ lunch XD det blev makraoner :D haha ! massa gottt tkr jag ^^ ahha sen så pluggade jag lite och sen så satt jag lite vid daaatan (a) haha , sen så traffade jag cribbe en stund och vi kollade på madagaskar 2 :D:D den var sååååååååååååååååååååååååååååå bra :D:D ! veerkligen värd att se !!! :D haha ! när jag kom hem så satt lovis hemmavid datan och kollade på arn 2 :) förasökte att inte kolla men de gick inte så värst bra (a) haha ., sen så började desperates houswifes (eller hur de nuu stavas) och då så kollade vi på de :D ! hahha mkt bra dag :)

idag så har jag varit i skllan :D har fan haft mkt rooligt (a) haha ! först hade vi specialidrott :D haha , det var lite kul för vi hade typ lite gymnastik, och det såg jääte kul ut när alla skulle göera typ kullerbytta och så (a) ahah ! :D sen så hade vi trååkspanska... blev inte mkt gjorrt.. de enda jag typ vgjorde vara att klia thompa på ryggen och lyssna på musi ^^ haha ! sen så hade vi sam och så så hade vi ingen svenska för vi hade kompledigt :) !
idag hade jag sällskap av patrik både till och från skolan ^^ mkt trevligt tkr jag :D ska få sällis hela veckan (a) förutom imorn för då ska jag till täby med fina och köpa julklappar (a) :D:D hahha
har inte gjort så mkt idag ^^ kom hem till ett väldigt mörkt och kläskigt hus... :) inte mysigt !
har kommit på värdens bästa namn till skolans radarpar ;D haha pelleplputt och puttéliten ^^ haha !  :D

jag funderar på om jag ska följa ngt av pelles tips om hur man gör vardagen roligare (a) ahha ! verkar skoj ! en blogg värd att läsa btw :) haha !

neej nu ska jag fortsätta titta på greyäs anaytomy (Aa) en mkt bra serue /a( haha ha de bääst :D:D <3

ps.. ni får ursäklta min stvning (a) hah ! ogillar att skriva pån de här tangentbordet så de blir mkt felö (a) och kollar inte direkt när jag skriver heller xD hha !

Kommentarer
Postat av: Pelle

Haha hörru du bullbakerskan ;) det var faktist både du och jag som kom på det där med pellepelleplutt och putteliten :p

Vad roligt att du tog med det, jag har en hel bok med tips så jag får väl ge dig lite fler små tips om du har ett tråkigt liv :)

2008-12-03 @ 22:24:47
URL: http://pellepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0