25 december? GOD JUL :D

"som solen in i gläntan, så ljus och intensiv, som slutet på
en väntan, begynnelse av liv, vill födas i en källa så outömmligt sann
tillsammans ska ni älska som kvinna och som man" - dagotto

dag-otto är fan skönaste figuren nånsin :D !! haha så extremt korkad..
men smart.. på ett sätt som man igentligen inte kan vara xD haha !



iallafall nu tillbaka til verkligheten ! :)
jaa nu var det ett j*vla bra tag sen jag skrev i min lilla blogg :) har variot lite upp tagen och inte orkat (a) haha
vi har nu äääääntligen jullov :D !  har inte gjort så mmkt :) cattis har bott hois mig hela helgen och så har jag träffat ida tb och saga ;:) i måndaga så träffade jag jojjo också :)
igår var det jullafton som firades med kusinerna emma och jocob, mormor och no, såklart cleas och gunilla, lasse och sofia :) + familjen förstås då ! :) mina kusiner är såå sötra :D:D snacka om att typ älska jultomten och julklppar!! :D
haha, när "tomten" hade varit hos oss så sa en mycket smart jacob; de där var inte riktiga tomten, han hade mask ! jadu jacob, snart är dina tro-på-tomten dagar över :) haha,

ni skulle srett BERGET av julklappatr som låg mitt på vardagsruimmsgolvet ! man fick juh nästan en chock xD haha !
i julklapp fick jag iallafall massa bra saker :D en ipod classic, en pjamas, urmyyysiga tofflor och så lite annat kraffs :D:D haha, 'är skit nööjd !"

sen kan jag inte sluta förundras över hur BRA pirates of the caribbean filmerna äär ! och hur SNYYYYYGGG johnny depp är i alla dom där sagolika filmerna ! man vill bara hoppa in i tvn och... typ bada :D haha ! har sett pirates of the caribbean 3 TVÅ ggr på typ mindre än 24 timmar (A) och dom 'är lika BRA båååda gångerna (a) :D det äR juh typ sjukt (a) haha  !



på lördag så bär det av till funäs dalen :) ! ska väl bli kul antar jag... :)
skulle vara lika bra att vara hemma men ska bli så sjukt kul att åka skidor :D ! haha,
k0mmer sakna er här hemma dock :)
det betyder juh ickså att jag inte kommer att skriva i bloggen på cirkus en vecka (a) kommer hem den 3 januari så skriver väl ngn gång då (a) hah, kommer juh ha mobilen på mig 24/7 så kommer nås dääär :D ! haha
,

nu får ni ha ett bra jullov så får vi se nästa gång jag skriver ;D haha !
GODNATT ! PUSS OCH KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0