13 december

FÖRLÅT ! (a) det var juh typ baajslänge sen jag skrev xD haha !
märkte nyss att jag hade gett rubriken fel namn... de ska vara 6 december (a)
så jag blev helt ställd när jag såg de xD haha, tänkte att jag hade väl skrivit efter 6 november och det har jag jue xD !
men nu var det iallafall ett bra tag sen jag skrev :)
det har faktistk inte hänt så mkt :) nu är vi bara en vecka kvar till JULLOV :D ! och bara 11 futtiga dagar kvar till jul ! :D

idag har jag BARA slöat (a) bytte från "pjamas" kanske hakv 4 (a) vaknade typ 12 :)
hade somnat ganska sent i fredags så vaknade så sent vilket var jätte skönt !
när jag gick upp så gick jag upp till tv och snodde mammas täcke, mös ner mig i soffan och satte på
mysteriet på greveholm som är sååå braa :D !
sen så hörde jag "filmljud" nere från min systers rum däär hela hennes tjejgäng satt och hade precis startat a walk to remember, så jag fastnade där och såg på den jäätte mega bra sorgiliga filmen ! den är bara såå bra! grät fan (a) haha !
när den var slut så tog jag en dusch och bytte om till mjukiskläder istället.. kände mig ganksa dum när klockan var så pass mycket och jag fortfarande hade pjamas på mig... men så kan det vara !
gick upp och glodde lite mera på mysteriet på greveholm tills jag och fina bestämmde att vi skulle träffas ! :) YÄÄI säger jag bara ! :D:D
mötte henne nere på stationen och åkte sen hem till mig :) vi kollade på the notebook ! den är sååå HIMLA söööööt !! :D
finaste kärleksfilmen ever... den och a walk to remember.. (a) fina hade inte sett den.. haha,
hon åkte hem för ett tag sen :( så nu har jag inget att göra :( jääätte tråååååkigt !!!!!!

aja :) ha de så bra och sov söötöt ;D haha ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0