1 december - GODMORGON ALLA GLADA

KAN NI FATTTAAA AATT DET BARA ÄR 23 DAGAR KVAR TILL JUL :D:D:D:
har typ varit JÄÄÄTTE GLAD IDAG :D:D:D haha (a) mkt pga de troooor jag (a) haha helt hyper aalltså (A) haha !
imorse så bar det av till stallet :) det fgick faktiskt ganska bra ... eller iallafall i slutet,,, xD ahha vår tränare var faktiskt hyfsad idag ! :) hade ghelt fel häst men ändå (a) sen så haden vi slöö spanska ! :) fan vad slöt alltså (a) fick inte mkt gjort där alltså (a) hah ! har spanska prov nästa veecka (a) OCH sam prooov -.- baajs !
aja iallafall sen så hade vi dubbeltimme i matte... kände mmig nästan duktig (A) fattade nästan :D fck mkt gjort iallfalla :D
något asom jag skrattade mkt åt idag ( förlåt så hemskt mycket sandra men jag tycker hemskt synd om dgi men din blåklocka så så rolig ut :)) så hade sandra blivit armbågad i ögat av cave och såg jätte rolig och st ut runt ena ögat (a) det var roligt (a) sen så har tanken på 1 december och jul fått mig att hålla igång typ hela dagen (a) HAHA !!

efter skolan drog jag till magganhallen och hade dom små söta trollen med klassen :D
nu sitter jag hemma och har bakat lite lussebullar (a) haha ! jaa pelle du ska få een  ! :) hah !
sen så vill jag bara uppmärksamma alla på att min vän patrik werner har hittat hit till bloggen :) den få ni alla läsa tkr jag !
patriks blogg ) click it  vet jag :D
 
undrar om juilkalendern är värd att se på i år... ? måste kollas upp !
jaa nu har ni fått veta lite onödig info om min dag och mtitt liv (a) det är så kul att skriva tkr jag :D undrar hur många som pallar läsa igentligen xD ahha ! :)

tjingtjong ballong :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0