sista dagen på sommarlovet..

jag var som sagt med fina :)
precis när jag hade skrivit förra inlägget så drog jag och fina ner till stallet och försökte fånga pampas... vilket inte gick som vi ville så han fick gå kvar i hagen ^^ den busponnyn... medans vi väntade på att han skulle bli insläppt så gick vi upp till fina och åt världens gooodaste lasange :D (a) den var maassa good :)
vid typ... 3 eller ngt gick, (cyklade) ner till stallet och fixade iordning pampas :)
vid typ 20 i 4 så var vi nere på volten och då så fick jag rida pampas medans fina fixade sitt hinder, det var jätte kul  :D
jag fick tillochmed hoppa ett litet hinder (a) han var jätte härlig att rida ! :) hade bästa outfiten att rida i xD mjukisar och gympadojor :D hah
sen så fick fina rida xD hon var jätte duktig och hoppade typ 1 meter :O :D
faan vad skoj vi hade ! :) <33

klockan 10 över 5 satt jag på bussen hem igen, jag bara äälskar att åka biss/tåg... :D det är sååå mysigt, där kan man bara slappna av ovch lyssna på musik :) !
åkte med elmoppo till söra närköp och hämtade cattis , :) sen så åkte vi och tittade på när hennes bror tävlade maontinbaike :D de var skoj ! :) men regnit -.- xD haha :)
kom typ hem nyss... :) 
jag är fett nöjd med sista dagen på sommarlovet... :| jag är faktiskt nöjd med min sommar :) har gjprt mkt ! :D
malaysia, hyrt häst, vart med massa kompisar, träffat nya människor (!), vart på landet och grönan :)
ska ändå bli ganska späännande att börja gymnasiet (a) nya människor... NERVÖST ! :D

aja nu får ni hade bäst så får vi se när jag skriver igen haha xD <3


här kmr lite bilder från idag :)

fina försöker fånga bushästen xd  miccis hoppar pampas :) fina hoppas pampas :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0