myskväll !

hej !
igår kväll var det en riktig myskväll :) !
jag cattis och lovisa var barnvakt åt mina kusiner jacob och emma, 5 och 3 år ! :)
dom är sååå söta :D
dom kom hem till oss runt 6 halv 7, då gick jag emma och cattis
och köpte pizza på roma, det var typ ap mkt fok så de tog låång tid xd,
medans vi fick äta pizza så åt barnen pangkakor :)
efter maten så sjöng lovisa och co singstar och så kollade dom på
film medans jag och cattis muppade oss på mitt rum med jocke och oskar xD
vi kom faktiskt ganska tidigt i säng :) runt 1 tror jag !
vaknade runt 8, dåå vare full rulle xD haha
jacob och emma fick korv pch ketschup till frukost :D riktigt gott ;D
vid 12 så åkte dom hem, då blev de riiktigt lugnt och skönt i huset xD haha
resten av dagen så har vi BARA slappat, suttit framför lovisas data, med llovisa och typ snackat :)
jag lovisa cattis emma och rosanna drar till sydpolen imorn :D ska bli sjukt kul ! :)

ha de bäst ! kanske skriver senare :D :) <3

lite bilder från igår xD
sötemma kolla inte på mig xD cattis och jocke xD  jocke och oskar 


Kommentarer
Postat av: Anonym

man köper inte pizza på roma köp den på lilla bass åkkersbergas godaste pizza !!!!

2008-08-17 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0