spoortlov !

godkväll bloggen och de få läsare jag har :) !
det har varit ganska hektiskt eller ja kanske inte sen sist... men men :D

det var iallfall super kul i åre :) ! synd bara att det blåste så mkt och var så kallt ! :)
vi gick faktiskt på afterski både fredagen och lördagen på ett ställe som hette fjällgården och för er som inte har varit där så kan jag upplysa er om att den ligger mitt i backen vilket gör att man antingen måste ta bergbanan ner eller åka skidor ner :) finns nog bilväg också men hur många tar den egentligen ?!
aja iallafall på lördagen så hade vi varit där och satt som bäst och tittade på os och helt plötsligt så kommer en ambulans, en polisbil, en till ambulans och sedan en ambulans/eller polishelikopter och landade typ i backen vid fjällgårn och det visade sig att någon ungmänniska som hade druckit några öl för mycket hade tyckt det var kul att knyta loss en sån där orange sak ni vet, skyddsgrej, och skulle promt åka nerför backen på den. han körde in i ett träd och dog. jaa ni har nog hört de ganska många ggr redan men jag tyckte det var jätte hemskt ! fast de var ändå hans fel lite grannamkt... aja synd om han vare iallafall :(

veckan innan lovet så hade vi SUPER mkt att göra så det var helt sjukt xD så jag orkade inte blogga :)
nu på lovet har jag inte gjort så mkt ! :) träffat vänner, gått på bio, varit i stallet och träffat min söta mormor :) !
igår kväll tittade jag på michael jackson filmen, köpte den till mamma i julklapp och hon såg den förförsta gången igår, :) hon tyckte den var jätte bra och grät en liten skvätt haha..
nu ikväll kommer en kille från min skola och tb :D kanske cattis också, får se vad vi göra typ film eller ngt kanske :) !

btw så gick det super bra på ridingen idag ! nelson var jätte söt och gick jätte fint :D !

BUSS OCH KRAN !



min älsklingssötis :) funderar på om jag ska kanske börja ta lite ibilder... min blogg är rätt TRÅKIG ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0