latamiccis

hejhopp ! :)
kom hem för en stund sen från skolan :) slutade halv fyra, så kanske kom hem tio i fyra egentligen, har bara inte orkat sätta mig och skriva än, men iallfall ! :) det var en rätt chill skoldag idag... men har så sjukt mkt att göra ! vilket jag inte alls har lust och ork till. var super seg och kanske på lite dåligt humör i skolan idag, vilket inte var lika kul.. haha aja hoppas på bättre humör imorn ! :) träffade joseph idag på bussen, alltid kul när man gör de :D var länge sen jag träffade honom så det var roligt :D !

ikväll äre träning ! ska bli kul :) hoppas bara att min jävla spärr stökar till det för mig, för det orkar jag veeeerkligen inte ! :) aja nu ska jag sätta mig och plugga engelska... vilket det inte lär bli utan lär sätta igång slutet av titanic, SÅÅÅÅÅ bra film ! typ dör :)

ha det bäst så skriver jag snart igen ! :)
PUSS OCH KRAM!


haha en bild från sommaren 07 när jag och två kompisar var på mitt land :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0