29 januari - en tidig morgon..

godmorgon allihopa :D !

nu idag just nu så har vi datorkunskap och då passar jag på att skriva ett litet blogginlägg :) !
jaa idag så går vi till ganska sent.. 15.20 -.- sen så ska jag åka till maggan och hjälpa cattis med sina grupper :D det ska bli lite kul :) jaa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag,,,,

i helgen så ska jag på "träningsläger".. eller gymnastik läger eller vad man nu kan kalla det! :D
det skabli grymt kul :) vi ska till Lagnö som ´ligger... jaa ngn stans vid värmdö ? xD
haha ngt sånt :) det ska iallafall bli jätte kul :D ska dit med ög... det är truppen och min grupp som ska dit,
vet inte exakt hur många, men de kommer nog bli riktigtlyckat :D
imorgon hoppas jag att jag ska vara med cattis på kvällen :) det var längesen man såg dig nu cattis  !:(

nej nu så måste jag jobba vidare med min självbiografi (a)
kanske skriver senare... om jag har tid... och ork xD haha !

puss och kram ! <3

 slänger in en bild från flottsbro i fredags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0