nu säger jag godnatt

godkväll bloggen :) !
idag har varit en ganska skön dag !
dagen började med lite musik.. gick upp typ 11 och åt frukost.
efter de åkte jag och min mama ut och övningskörde.. haha händelse rikt.. aja efter de åkte vi till centrum och köpte papper och så, sen åkte vi till onoff vid willys för att köpa färg och bläck till skrivaren.. säger bara min mamma har ett jävla humör när det kommer till kritan xD
sen träning och det gick nog ganska bra :) var sjukt trött men det gick juh ändå ! :)
efter träningen åkte jag hem och då fixade jag och min söta syster våran farmors julklapp :D ! det var roligt, först skrev vi ut en jävla massa bilder sen satte vi ihop vårt arbete.. men det visade sig att vi får köpa ett album också för alla bilder fick inte plats ^^ sen hjälpte vi till med maten och jag lekte lite med systers kamera (a) ! mkt skoj (: sen åt vi mumsig middag och satt och prata ett bra tag :) ! vid typ nio mötte jag ida och vi gick till söta saga (: efter ett tag kom tb och cattis och vi gick ut och gick som vanligt (x vid typ halv 12 mötte vi skåne som jag inte träffat på ett bra tag (: var skojsigt ! sen gick tb och cattis hem till tb och jag ida och saga fortsatte vandra och nu sitter jag här ! :) imorn kanske jag till och med pluggar lite och så ska jag träffa jossan ngn stans så ska vi kolla klappisar :D ska bli skoj ^^, (: aja tänkte lägga upp lite bilder för en gångs skull :)

GODNATT mina vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0