helg snart ! :)

godkväll bloggen :)
det har varit en ganska hektisk vecka, :) i måndags så åkte jag och cattis till stan innan träningen och köpte min
mobil :D ! än så länge nöjd, :) köpte en LG KP500 :) ! tisdags... skola, skulle egentligen plugga.. men åkte till tb istället :) pluggade lite matte när jag kom hem istället eftersom att jag hade prov idag.. :)
idaag, fick skjuts till skolan, lalla runt.. hade matte prov, som faktiskt gick bra :D man kan hoppas att jag får vg på de :D för det kändes bra :) ! efter skolan åkte jag roslagsbanan hem för en gångs skull.. tråkigt men skönt :) i centrum tog jag en buss som gick runt skånsta för skoj skull.. när jag kom hem gjorde jag inte så mkt tills jag skulle till stallet :) red en JÄTTE stor häst idag xD Shaggy heter han, jag når typ knappt upp att klappa han på ryggen ! då kan ni fatta att han är stor :D men det gick nog ganska bra :) kände mig som en mygga på hans rygg ! när jag kom hem tog jag och lovisa tag i projekt farmors julklapp :) det är faktiskt riktigt kul att kolla på gamla bilder :D ! man var sååååå mkt sötare när man var riktigt liten så det är helt sjukt :D vi är iallafall snart klara, typ bara sätte in bilder i albumet och skriva :) blir säkert jätte bra :D ! imorn blire skola sen hem och plugga naturkunskap.... som man bara kan säga ******** till ! aja :) bara jag får det gjort och får vg på skiten så är vi glada och lyckliga :D vi får se vad som händer i helgen :)

aja nu äre godnatt för mig... eller jaaa om ett tag :)

GODNATT

skulle lagt upp en bild.. men den ville fan inte funka ! nu ger jag upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0